Het glossy magazine UW-Vloer is een waardevolle inspiratie- en informatiebron voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe vloer of producten voor een vloer. Het magazine is gevuld met reportages, foto’s, interviews en rubrieken op het gebied van vloeren. Met overzichtelijke keuzemogelijkheden, productinformatie en praktische tips over het aanschaffen van een vloer.
Doelgroep: de consument die op zoek is naar een nieuwe vloer.
UW Vloer verschijnt 1 x per jaar in december
Proefdruk:
Bij één door ons opgemaakte advertorial / advertentie ontvangt u voorafgaand aan plaatsing een proef ter controle. Voor de eerste correctie worden geen kosten in rekening gebracht. Vanaf de tweede correctie brengen wij €25 in rekening per correctie voor onze opmaakstudio.
Correcties ontvangen wij graag per mail en zo volledig mogelijk. Deze mogen gestuurd worden naar traffic@bouwmedia.nl
UW-vloer.nl is dé website op het gebied van vloerbedekking en onderhoud. Het platform waar UW-vloer.nl onderdeel van is, heeft een totaal bereik van ruim 1 miljoen bezoekers per jaar.
Doelgroep: de consument die op zoek is naar inspiratie en producten voor een nieuwe vloerbedekking.